Udmeldelse

Udmeldelse af Tølløse Boldklub
Følg dette link (herunder), hvis du ønsker at melde dig selv eller dit barn ud af TBK.
Bemærk, at din udmeldelse først er gældende når du har modtaget en bekræftelse efterfølgende.
Bemærk ligeledes: Er din eller dit barns udmeldelse sket senere end forfaldsdato/betalingsfrist på kontingentbetaling (fx. april og september for de to årlige kontingentperioder eller senere fastsat forfaldsdato/betalingsfrist i perioden) refunderes et eventuelt allerede trukket/betalt kontingent IKKE. - Tilsvarende gælder, at hvis kontingent ikke er betalt og udmeldelsen er sket senere end end forfaldsdatoen på kontingentbetaling, så udstedes der først spillercertifikat ved et eventuel klubskifte på anmodning fra den nye klub, når restancen er registreret indbetalt.

Link til udmelding af Tølløse Boldblub

Linket fører dig til KlubOffice hvor Du skal logge ind med din DBU bruger og udfylde en formular